детальний опис шини
- восени 2014 року на ринку з'явиться нова зимова шина Winter Contact TS 850P. остання буква передбачає, що ми маємо справу з іншою моделлю. У порівнянні з" звичайним " TS 850, TS 850P-це високопродуктивна шина, призначена для потужних автомобілів. Завдяки новій скульптурі протектора з більшою кількістю надрізів порівняно з TS 850, його продуктивність була покращена. На 5% краще при їзді по снігу і гальмуванні на сухій і мокрій дорозі. Найбільшим поліпшенням (10%) став опір коченню. За оцінками ADAC, ризик зіткнення і аварії на засніжених і крижаних дорогах в шість разів вище, ніж влітку. Тому водіям при виборі шин на зиму слід враховувати ті властивості протектора, які гарантують кращу тягу на зимових дорогах. У суворих погодних умовах відмінно працює новий ContiWinterContact TS 850 P, який завдяки збільшеному на 20% кількості "кусаючих" країв протектора забезпечує краще зчеплення на засніжених поворотах і дозволяє ефективно проникати в шар води, що покриває лід.
- Висока якість і ефективність нової шини Continental підтверджуються останніми випробуваннями зимівель ADAC, в яких ContiWinterContact TS 850 P посіла перше місце. Експерти ADAC оцінили не тільки відмінне зчеплення шини на снігу, але і її міцність і низький опір коченню. При проектуванні асиметричного протектора нової шини інженери Continental використовували гострі канавки, які забезпечують максимальну кількість "кусаючих" країв. При рушанні з місця і гальмуванні їх кількість збільшується на 10%, а при заході в вигини краю вже на 20% більше. Завдяки цьому шина краще проникає в мікроскопічно тонкий шар рідини, що знаходиться на льоду. Економія палива, яку забезпечить нам навіть самий економічний протектор, являє собою лише невелику частину витрат, які ми можемо понести на ремонт автомобіля, якщо ми не зупинимося вчасно і не зіткнемося з автомобілем, що стоїть перед нами.
- тому при виборі нової шини Ми повинні перш за все враховувати кілька параметрів протектора, які визначають нашу безпеку. Цінним джерелом інформації в цій галузі є тести, проведені незалежними науково-дослідними інститутами, та автомобільні журнали, які аналізують приблизно 15 різних властивостей шини. Краще керування автомобілем було досягнуто за рахунок використання більш жорсткого контуру протектора, який більш ефективно передає сили від краю шини і швидше реагує на рух рульового колеса. Низький опір коченню і зниження витрати палива забезпечується використанням нового з'єднання кремнезему в області контакту шини з ободом. Він запобігає деформації конструктивних деталей шини і забезпечує на 10% менший опір коченню в порівнянні з попередньою моделлю Continental ContiWinterContact TS 850.е>