енергоефективність / опір коченню
під час руху шина деформується через контакт із землею, через що втрачає енергію. Виникаючі таким чином втрати енергії називаються опором коченню. Це безпосередньо впливає на витрату палива, а значить, і на якість навколишнього середовища. Шина з меншим опором коченню споживає менше енергії, тому ми спалюємо менше палива і менше вихлопних газів потрапляє в атмосферу.е>
фактична продуктивність може змінюватися залежно від транспортного засобу та умов водіння. Різниця між повним комплектом шин класу A і комплектом шин класу G може скласти близько 7,5% з точки зору витрати палива для легкових автомобілів. .е>
зчеплення на мокрій дорозі
гальмування на мокрій дорозі є ключовою характеристикою, що впливає на безпеку поїздки, вимірюваної в метрах від початку гальмування до зупинки транспортного засобу. Оцінки від A до G деталізовані, при цьому не використовується оцінка D або G. оцінка a позначає найкоротший гальмівний шлях. Відмінності між оцінками полягають у скороченні або збільшенні відстані гальмування на швидкості 80 км/год від однієї до двох довжин автомобіля (від 3 до 6 метрів). Різниця між рейтингами A і F становить понад 18 метрів довжини гальмування для легкових автомобілів.е>
зовнішній шум повороту
- це шум, створюваний шинами в русі, вимірюваний в децибелах. Чим більше чорних смуг на символі, тим голосніше шина. Одна хвиля на малюнку позначає найменше допустиме значення, три-найвище. Чим тихіше шина, тим вона екологічніше.е>