CT-ELF10 - Гума капота двигуна піни 10мм з прилипачем АЛУ-КТК еластичним Ф 10

Доступно
SKU
15148111071
Перегляди:0
1305,00  грн
Для замовлення або консультації:
096-958-04-32

CT️ ️ ️ CT ️ CTK Elastic F 10-термо-акустична піна з алюмінієвою фольгою.

Met️ ️ ️ Met ️ металізований водонепроникний гумовий килимок для теплоізоляції даху, капота, колісних арок транспортних засобів-Товщина 10 мм, 1 шт.50х40см, 0, 2м2.

⭐ ⭐ ⭐ самоклеючий, гнучкий і легкий термо-акустичний килимок на основі спіненого каучуку (синтетичний каучук і облагороджувальні добавки), структура якого являє собою комбінацію замкнутих осередків різної форми і розміру.

➡️Це той же матеріал, що і  CTK Elastic (без F) , але має зовні шар підсилює алюмінієвої фольги, який відображає тепло і звук, тим самим збільшуючи тепло і звукоізоляцію. Така конструкція робить цей матеріал поєднує в собі здаються суперечливими властивості, а саме-ефективно поглинає і знижує шум (що зазвичай є особливістю губчастих поліуретанових матеріалів з відкритими осередками, які поглинають воду) і в той же час забезпечує дуже високий рівень ізоляції (блокування) шуму і тепла, зберігаючи при цьому повну водонепроникність.

➡️  завдяки цим властивостям, CTK Elastic F є одним з найбільш ефективних на ринку матеріалів, призначених для теплової та акустичної ізоляції салону транспортних засобів і промислового обладнання (корпусу машин, кондиціонерів, агрегатів і т. д.)

➡️ самоклеючі мати на основі спіненого еластичного каучуку дуже легко монтуються на поверхні з плоскою або злегка нерівною поверхнею (слід уникати сильно вигнутих складок і шорстких поверхонь). килимки CTK Elastic F призначені для використання в основному під кришкою (капотом) моторного відсіку і всередині салону автомобіля, як високоефективні звукоізоляційні бар'єри, ізолюючі кабіну від зовнішнього дорожнього шуму, а також як ефективні теплоізолятори, що знижують нагрів салону автомобіля в спекотні дні і уповільнюють охолодження салону взимку.

️ ️ продукт є гнучким, маслостійким, водонепроникним, негорючим і не виділяє токсинів при нагріванні до 120 °C. це дозволяє використовувати його практично на всіх внутрішніх і зовнішніх елементах кузова автомобіля, таких як кришка моторного відсіку, Дах, Підлога, колісні арки, бічні сторони багажника і внутрішня частина дверних відсіків. Вологостійкість, ріст бактерій і цвілі роблять килимки CTK Elastic f також чудовими під підлоговими покриттями автомобіля в якості ефективного матеріалу для глушіння і блокування дорожнього шуму в салоні автомобіля.

➡️ для досягнення найкращого ефекту рекомендується використовувати разом з самоклеючими алу-бутиловими матами для придушення вібрацій і резонансів підкладки. Термо-акустичну піну CTK Elastic F слід наклеювати в якості другого шару на елементи кузова, які раніше були демпфовані алу-бутиловим антивібраційним килимком. Продукт не рекомендується для заглушення дверних боків і аналогічних елементів оббивки з дуже нерівною поверхнею з глибокими і гострими складками.

⚙️ основні параметри ️ ️

  • продукт водонепроникний, маслостійкий, нетоксичний, без запаху, стійкий до росту мікроорганізмів, бактерій і цвілі, не містить азбесту, не вбирає вологу і не розкладається під впливом атмосферних впливів протягом багатьох років
  • водонепроникний, самоклеючий, легкий, гнучкий, металізований пінопластовий килимок для звукоізоляції і термічної і акустичної ізоляції салону транспортних засобів, машин або корпусів промислового обладнання
  • >
  • базовий матеріал: спінений каучуковий каучук з шаром алюмінієвої фольги, закриті осередки різної форми і розміру
  • виробляється в Україні CTK Ltd. відповідно до стандартів управління якістю ISO 9001: 2008, SIC.02.040.1344
  • килимок може використовуватися в автомобілебудуванні і в приміщенні, не викликає алергічних реакцій
  • діапазон температур застосування і експлуатації: від-40ºC до +120ºC
  • кількість листів в упаковці: 13 шт. / 2,60 м2
  • теплопровідність: 0,032 - 0,034 Вт/м2
  • звукоізоляція (DIN 4109): до 36 дБ
  • вага листа: 0,13 кг(0,65 кг/м2)
  • розміри листа: 500x400 мм
  • площа листа: 0,20 м2
  • товщина: 10,0 мм
  • використання в автомобілі:дах, кришка (капот) моторного відсіку, перегородка моторного відсіку, колісні арки, дверні відсіки, підлога, облицювання, бічні листи багажника, установка прихована за панелями, кожухами, під килимовим покриттям або ззаду nbsp; елементи оббивки. Наклеїти на ретельно знежирені поверхні елементів кузова з плоскою або злегка рельєфною поверхнею, переважно в якості другого шару на попередньо змонтований і знежирений алу-бутиловий демпфуючий килимок. Продукт не рекомендується для заглушення дверних боків і аналогічних елементів оббивки з дуже нерівною поверхнею з глибокими і гострими складками.
  • Ціна за 1 лист розміром 50x40 см (0,20 м2)

✅ як ефективно відключити звук автомобіля ✅

✅ найвищий рівень відключення звуку салону автомобіля може бути досягнутий тільки шляхом комплексного звукоізоляції (демпфірування і акустичної ізоляції і відключення звуку) всіх ключових елементів кузова і інтер'єру шляхом установки на ці елементи шарами (наскільки це можливо і доступно) трьох різних типів найбільш ефективних матеріалів вищого класу, де кожен з них володіє різними акустичними властивостями, працює в іншому частотному діапазоні і виконує різну роль. До них відносяться:

  • шар 1️ ⃣ - високоефективні антивібраційні матеріали для придушення вібрації і резонансу елементів кузова і додатково ізолюючі інтер'єр від зовнішнього шуму, а саме: високоякісні мати на основі бутилу, алюмінію і полімерів з максимально можливим значенням MLF (наприклад, демпфуючі мати CTK Dominator, CTK Premium, CTK Standard Professional),
  • шар 2️ ⃣   - пінопласт ізоляція-звукові бар'єри із закритою коміркою, що блокують проникнення дорожнього шуму в салон і додатково термічно ізолюючі інтер'єр від надмірного нагрівання і швидкого охолодження  (наприклад, гумові піни CTK elastic, CTK elastic F, поліетиленові піни CTK tempofix),
  • шар 2 / 3/B>  - М'ЯКІ, пористі  звукопоглинальні матеріали зі структурою відкриті і/або частково закриті осередки, які, крім звукопоглинальних властивостей, виконують одночасно і роль прокладок для амортизації і демпфірування резонансів і зменшують потріскування і скрип цих елементів (наприклад, поліуретанові звукопоглинальні піни CTK silencefix, CTK wavefix, звукоізоляційні мати на основі нетканого матеріалу CTK caimat).для найкращого ефекту при відключенні дорожнього шуму рекомендується також встановити акустичну мембрану CTK Block Pro в якості останнього третього шару на нижні горизонтальні елементи кузова.
Докладніше
СтанНовий
Номер каталогуCT-ELF10
ВиробникInny (CTK)
Write Your Own Review
Ви залишаєте відгук на:CT-ELF10 - Гума капота двигуна піни 10мм з прилипачем АЛУ-КТК еластичним Ф 10