самоклеючий антивібраційний килимок професійного класу з підвищеною в'язкістю і гнучкістю монтажу, призначений для найбільш ефективного придушення вібрації, шуму і акустичних резонансів елементів кузова автомобіля, найбільш схильних до передачі вібрації і шуму і для придушення більш важких машин і промислового обладнання- 1 лист розміром 350x500 мм (0,175 м2), товщина мату 4,0 мм, товщина алюмінієвої фольги 100 мікрометрів (0,1 мм), MLF=0,60.е>
VF-PR40A - VIBROFILTR Pro 4 мм звукоізоляційний килимок бутил 35x50 см
VIBROFILTR Noise Protection - це багатошаровий матеріал для зниження вібрації, шуму і вібрації, виконаний у вигляді гнучкого самоклеючого мату на основі передового полімерного композиту, бутилкаучуку (бутилкаучуку) і алюмінію. Із зовнішнього боку знаходиться екструдована алюмінієва фольга товщиною 100 мкм (0,1 мм), яка забезпечує механічний захист полімерно-бутилового шару і додатково покращує демпфуючі властивості. Антивібраційні матеріали Vibrofiltr виробляються з використанням технологій та обладнання німецької фірми "Baumuller". Ці вироби мають антикорозійні та герметизуючі властивості, нетоксичні, не мають запаху, водонепроникні, самозатухають, не вбирають вологу та не розкладаються під впливом погодних умов. Килимки Vibrofiltr, своєю якістю виконання, ефективністю демпфірування вібрації і комфортом монтажу не поступаються аналогічним і часто набагато більш дорогим виробам найвідоміших брендів. При будь-якій пропонованій товщині (1,5-4 мм) Віброфільтри мають високе значення коефіцієнта механічних втрат (0,25-0,60), який визначає здатність даного матеріалу поглинати (поглинати) вібрації.е>
мат Vibrofiltr Pro 4.0 є найпотужнішим, найбільш ефективним і в той же час найважчим демпфуючим матеріалом серії NP (Noise Protection). Його основною перевагою є дуже висока здатність поглинання механічних вібрацій, що підтверджується найвищим серед усіх матеріалів Vibrofiltr значенням коефіцієнта механічних втрат (MLF=0,60).крім того, на додаток до дуже хорошим антивібраційним властивостям, цей матеріал також є хорошим звукоізолятором (шумом), так що він може використовуватися окремо під час обробки салону автомобіля без додаткових шумоізоляційних пінок. Це особливо важливо при приглушенні поверхонь, над якими більше не вистачає місця, щоб на бутил-алюмінієвому килимку додати звукоізоляційну піну або інший "м'який шар".на відміну від багатьох інших матеріалів аналогічної товщини, килимок Vibrofiltr 4.0 не вимагає нагрівання під час складання.Це буде хороший вибір, якщо ви хочете найбільш ефективно відключити інтер'єр салону автомобіля. Нагадуємо, однак, що через вагу цей матеріал повинен встановлюватися тільки на нижні і нерухомі елементи кузова (наприклад, колісні арки, підлогу, перегородка моторного відсіку і т.д.).е>
основні параметри:
- самоклеючий антивібраційний килимок професійного рівня для придушення вібрацій, шуму і акустичних резонансів
- PRO Версія- підвищена Початкова в'язкість і більш висока остаточна адгезія до підкладки, більш глибокі квадратні рельєфи, що поліпшують гнучкість і полегшують установку на сильно вигнуті поверхні, зменшена вага
- Матеріал: новий композит основі високоякісного бутилкаучуку (бутилкаучуку) і полімерів армований алюмінієвою фольгою
- товщина листа у верхній частині штампування: 4,0 мм + / - 0,2 мм
- товщина алюмінієвої фольги: 0,1 мм (100 мкм)
- розміри листа: 350x500 мм
- площа листа: 0,175 м2
- вага листа: 1,09 кг (6,25 кг/м2)
- MLF(коефіцієнт втрат. мох.) - ефективність демпфірування вібрації (більше=краще): 0,60
- рекомендована температура установки: більше +15ºC
- діапазон температур використання і експлуатації: від-50ºC до +160ºC
- міцність зчеплення матеріалу з металевою поверхнею при розшаруванні: не менше 6 Н/см2
- висока монтажна гнучкість і висока ефективність роботи в широкому діапазоні температур
- стабільність в'язкого бутил-полімерного шару при +90ºC протягом 24 годин: розшарування і повзучість не відбувається
- висока початкова монтажна В'ЯЗКІСТЬ і ще більш висока адгезія до підкладки після періоду самоулканізації (час і сила залежних від температури ЗВ'ЯЗКІВ)
- продукт з антикорозійними і герметизуючими властивостями, водонепроникний, самозатухаючий, не містить бітумних домішок (без смоли і асфальту)
- продукт нетоксичний, не маркований, не випускає неприємних запахів, може використовуватися автомобільної і закритому середовищі
- візуальні особливості: алюмінієва фольга з квадратними рельєфами, чорно-червоний друк, штампований текст "acoustic"
- виготовлений з використанням технологій і обладнання німецької фірми "Baumuller"
- використання в автомобілі: нижні нерухомі елементи кузова з більш товстого листового металу або найбільш схильні передачі шуму, наприклад, підлога, колісні арки, центральний тунель підлоги, нижні елементи багажника, перебирання моторного відсіку, облицювання
- > кількість листів В ОПТОВІЙ упаковці: 10 шт./ 1,75 м2
- Ціна за 1 лист розміром 35x50 см (0,175 м2)
віброгасильні матеріали VIBROFILTR нетоксичні і безпечні у використанні відповідно до вимог Європейського союзу (ЄС). Ці продукти мають схвалений в країнах ЄС позитивний результат лабораторних випробувань, що підтверджує відповідність вимогам Регламенту (ЄС) № 1907/2006 Європейського парламенту і Ради від 18.12.2006 R - REACH (Registration, Evaluation, Authorization and Restriction of Chemicals).
увага!деякі постачальники звукоізоляційних матів інших марок іноді заявляють про нетоксичність або безпеку використання своєї продукції тільки на підставі сертифіката RoHS. Такий сертифікат не застосовується до звукоізоляційних матеріалів, оскільки директива RoHS застосовується лише до електричних та електронних виробів, а не до хімічних. Такі звукоізоляційні матеріали можуть не відповідати вимогам Закону або не гарантувати безпечне використання.е>
застосування і монтаж
демпфуючі мати Vibrofiltr призначені для ефективного зниження рівня вібрації, шуму і акустичних резонансів елементів кузова і оббивки автомобіля (двері, підлога, дах, багажник, капот, колісні арки, оббивка і т.д.). Вони також можуть використовуватися в закритих приміщеннях для відключення звуку в корпусах комп'ютерної техніки, кондиціонерів, телевізорів або побутової техніки. Володіючи високим коефіцієнтом механічних втрат і низькою резонансною частотою, демпфуючі мати Vibrofiltr входять до групи найбільш ефективних антивібраційних матеріалів, доступних на ринку. Вони також дуже добре працюють під час робіт, спрямованих на поліпшення акустики салону автомобіля в разі установки і використання обладнання car audio, а також під час завершення або ремонту звукоізоляції, наприклад, після ремонту елементів кузова. Мати Vibrofiltr є самоущільнюючими, гнучкими і легко наносяться на поверхні плоскої або складної форми. Вони можуть бути встановлені в широкому діапазоні температур без попереднього нагрівання,однак найбільш зручна установка досягається при температурі навколишнього середовища вище +15ºC. Обклеювана поверхня повинна бути сухою, чистою і дуже добре знежиреною. Щоб максимально використати демпфуючі властивості, при монтажі килимок повинен бути міцно притиснутий, наприклад, валиком (валиком), щоб він щільно прилягав до всієї поверхні демпфируемого підстави, не створюючи простору з бульбашками повітря. Гнучкий бутил-полімерний шар володіє самоуплотняющимися і самовідновлюються властивостями, завдяки чому з часом значно збільшується адгезія матеріалу до підкладки.
ефективність демпфірування
при глушінні автомобіля бажаний ефект досягається за рахунок звукоізоляції його салону і, перш за все, за рахунок значного зменшення (демпфірування) амплітуди механічних коливань металевих і пластикових елементів кузова і кабіни автомобіля. Для цього на демпфіруемие елементи застосовуються гнучкі і злегка пружні матеріали (наприклад, на основі бутилового каучуку), в структурі яких є великі втрати механічної енергії через внутрішнього тертя. В результаті енергія вібрації поглинається демпфуючим матеріалом і перетворюється в нього в тепло. Здатність даного матеріалу поглинати енергію механічних коливань залежить від багатьох факторів, включаючи, крім іншого, його конструкцію, хімічний склад, вага, товщину і т.д. це визначає коефіцієнт механічних втрат(Mechanical loss Factor - MLF), який є одним з найбільш важливих параметрів, на який слід звертати увагу при виборі матеріалів, що знижують вібрацію. Цей коефіцієнт виражається чисельно в діапазоні 0,00-1,00 для певної частоти і температури (чим вище значення коефіцієнта MLF, тим вище здатність матеріалу гасити коливання). Щоб відчутно знизити шум і вібрацію всередині автомобіля, слід вибирати матеріали з максимально можливим значенням коефіцієнта механічних втрат (бажано вище 0,20). При демпфуванні елементів кузова автомобіля важливий також можливий низька вага демпфуючого матеріалу, який часто не поєднується з максимальною ефективністю демпфування. Таким чином, слід шукати найбільш вигідний компроміс між високим значенням коефіцієнта механічних втрат (MLF) при одночасному низькій вазі матеріалу і адекватною для цього ціною. В автомобільній аудіоіндустрії при загасанні автомобільних дверей, в яких будуть працювати гучномовці, практикується" закриття " заводських технологічних отворів шляхом заклеювання їх звукоізоляційним килимком (створення герметичної акустичної камери). У цих місцях найкраще підійдуть мати з високим коефіцієнтом MLF, помірною вагою і мають одночасно більш товсту алюмінієву фольгу (100 мкм і більше), яка забезпечує більшу жорсткість і стійкість поверхні над заклеєними технологічними отворами.
як ефективно відключити автомобіль ?
найвищий рівень глушіння салону автомобіля може бути досягнутий тільки шляхом комплексного звукоізоляції (демпфірування і акустичної ізоляції і відключення звуку) всіх ключових елементів кузова і інтер'єру шляхом установки на ці елементи шаруватих (по можливості і доступному простору) трьох різних типів найбільш ефективних матеріалів вищого класу, де кожен з них володіє різними акустичними властивостями, працює в іншому частотному діапазоні і виконує різну роль. До них відносяться:
- високоефективні антивібраційні матеріали, що пригнічують вібрації і резонанси елементів кузова, а також додатково ізолюючі інтер'єр від зовнішнього шуму-високоякісні мати на основі бутилу, алюмінію і полімерів з максимально високим значенням коефіцієнта MLF (наприклад, мати, що пригнічують Віброфільтр),
- пінопластові ізоляції-звукові бар'єри із закритою коміркою, що блокують проникнення дорожнього шуму в салон і додатково термічно ізолюючі інтер'єр; гумові піни Flex, поліетиленові піни vibrofiltr ECO),
- м'які, пористі звукопоглинальні матеріали зі структурою відкритих і частково закритих осередків, які, крім звукопоглинальних властивостей, одночасно грають роль прокладок для амортизації і демпфірування резонансів пластикових елементів оббивки і зменшують тріск і скрип цих елементів (наприклад, поліуретанові звукопоглинальні піни ; vibrofiltr autoshim 5, vibrofiltr autoshim Wave 15, німий повсть на основі пресованого нетканого vibrofiltr felt acoustic).
Стан | Новий |
---|---|
Номер каталогу | VF-PR40A |
Виробник | Vibrofiltr |